آسیبشناسیآسیبشناسی فرایند تولید و توزیع محصولات قرآنی کودک در بازار [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 215-243]
ا
ابعاد معنویتپدیدارنگاری مفهوم و تجربه معنویت ؛ مورد مطالعه: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه کردستان [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 183-213]
اجتماع محلیمعانی بینالاذهانی اجتماع محلی در مواجهه با گردشگران جنگ؛ مطالعه موردی مقصدهای راهیان نور در خوزستان [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 81-110]
اخلاقرویکرد فازی و شبکهای به سرقت ادبی [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 111-133]
ارزشهاتکنولوژی: عقلانیت و نقدپذیری در برابر رویکرد موجهگرایانه [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 43-72]
ارزشها (اخلاقی و زیباشناختی)به سوی توسعه غوطهور در اخلاق؛ تغییر مسیر آینده برنامهریزی [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 103-122]
ارزشها و هنجارهای علمیتحلیلی بر عوامل مؤثر بر جامعهپذیری دانشگاهی دانشجویان؛ مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای تهران، تربیت مدرس، شهید بهشتی، شیراز و فردوسی [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 113-154]
ارزشهای فرهنگیعوامل فرهنگی و رابطه آن با الگوهای توسعه اقتصادی [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 93-111]
اقتصادعوامل مؤثر بر رونق اقتصاد فرهنگ در ایران [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 7-42]
اقتصاد فرهنگعوامل مؤثر بر رونق اقتصاد فرهنگ در ایران [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 7-42]
الگوهای توسعه اقتصادیعوامل فرهنگی و رابطه آن با الگوهای توسعه اقتصادی [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 93-111]
الگوی سهشاخگیآسیبشناسی فرایند تولید و توزیع محصولات قرآنی کودک در بازار [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 215-243]
انگیزشطراحی الگوی طبقهبندی گرایشهای انسان در مدیریت انگیزش از منظر شهید مطهری(ره) [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 33-56]
ب
باروریبستر فرهنگی و تفاوتهای محلهایِ باروری در کلانشهر تهران [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 143-159]
بازاریابی اسلامینقد پیامهای بازرگانی رسانه ملی از منظر بازاریابی اسلامی [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 161-190]
باورهای والدگریباورهای والدگری در نمونهای از مادران ایرانی؛ یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 159-182]
بوردیوخوانش بوردیویی تجربهزیسته نابرابری در میدان دانشگاه با تأکید بر خشونت نمادین؛ مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 7-42]
بوردیوتبیین جامعهشناختی رابطه عادتواره و خرید کالاهای ورزشی خارجی ؛ مورد مطالعه: مصرفکنندگان کالاهای ورزشی خارجی شهر سنندج [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 123-142]
بومیگراییواکاوی رویکردهای مختلف درباره پیوند جهانیشدن و بومیگرایی و اشارات تربیتی آن [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 183-213]
پ
پایاییهنجاریابی پرسشنامه عملکرد خانواده بلوم در میان زنان و مردان متأهل اصفهان [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 155-182]
پدیدارشناسیباورهای والدگری در نمونهای از مادران ایرانی؛ یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 159-182]
پدیدارنگاریپدیدارنگاری مفهوم و تجربه معنویت ؛ مورد مطالعه: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه کردستان [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 183-213]
پیامهای بازرگانینقد پیامهای بازرگانی رسانه ملی از منظر بازاریابی اسلامی [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 161-190]
ت
تبلیغاتنقد پیامهای بازرگانی رسانه ملی از منظر بازاریابی اسلامی [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 161-190]
تجربه نابرابریخوانش بوردیویی تجربهزیسته نابرابری در میدان دانشگاه با تأکید بر خشونت نمادین؛ مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 7-42]
تجربیات معنویپدیدارنگاری مفهوم و تجربه معنویت ؛ مورد مطالعه: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه کردستان [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 183-213]
تحلیل آماری شبکه مبنامطالعه تجربی ارتباطات بین معرفهای دینداری؛ با استفاده از سه روش تحلیل عاملی تأییدی، تحلیل عاملی اکتشافی و یک روش شبکهمبنا [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 57-91]
تحلیل عاملی اکتشافیمطالعه تجربی ارتباطات بین معرفهای دینداری؛ با استفاده از سه روش تحلیل عاملی تأییدی، تحلیل عاملی اکتشافی و یک روش شبکهمبنا [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 57-91]
تحلیل عاملی تأییدیمطالعه تجربی ارتباطات بین معرفهای دینداری؛ با استفاده از سه روش تحلیل عاملی تأییدی، تحلیل عاملی اکتشافی و یک روش شبکهمبنا [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 57-91]
تعلیم و تربیتواکاوی رویکردهای مختلف درباره پیوند جهانیشدن و بومیگرایی و اشارات تربیتی آن [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 183-213]
توزیعآسیبشناسی فرایند تولید و توزیع محصولات قرآنی کودک در بازار [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 215-243]
توسعه اقتصادیفرهنگ، نهادهای رسمی و توسعه اقتصادی [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 55-80]
توسعه ناموزونبه سوی توسعه غوطهور در اخلاق؛ تغییر مسیر آینده برنامهریزی [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 103-122]
تولیدآسیبشناسی فرایند تولید و توزیع محصولات قرآنی کودک در بازار [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 215-243]
ج
جامعهپذیری دانشگاهیتحلیلی بر عوامل مؤثر بر جامعهپذیری دانشگاهی دانشجویان؛ مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای تهران، تربیت مدرس، شهید بهشتی، شیراز و فردوسی [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 113-154]
جامعهشناسی فرهنگخوانش بوردیویی تجربهزیسته نابرابری در میدان دانشگاه با تأکید بر خشونت نمادین؛ مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 7-42]
جهانیشدنواکاوی رویکردهای مختلف درباره پیوند جهانیشدن و بومیگرایی و اشارات تربیتی آن [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 183-213]
ح
حق مؤلف. رویکرد فازی و شبکهای به سرقت ادبی [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 111-133]
خ
خریدتبیین جامعهشناختی رابطه عادتواره و خرید کالاهای ورزشی خارجی ؛ مورد مطالعه: مصرفکنندگان کالاهای ورزشی خارجی شهر سنندج [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 123-142]
خود اثربخشی دانشگاهیتحلیلی بر عوامل مؤثر بر جامعهپذیری دانشگاهی دانشجویان؛ مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای تهران، تربیت مدرس، شهید بهشتی، شیراز و فردوسی [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 113-154]
د
دانشجوپدیدارنگاری مفهوم و تجربه معنویت ؛ مورد مطالعه: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه کردستان [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 183-213]
دانشجویان تحصیلات تکمیلیتحلیلی بر عوامل مؤثر بر جامعهپذیری دانشگاهی دانشجویان؛ مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای تهران، تربیت مدرس، شهید بهشتی، شیراز و فردوسی [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 113-154]
دانشگاهموانع و چالشهای فرهنگ نقد در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی؛ واکاوی تجارب زیسته دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 43-80]
دانشگاهطراحی مدل رتبهبندی گروههای آموزشی و تعیین ضریب اهمیت عاملهای مدل رتبهبندی به روش AHP؛ مورد مطالعه: دانشگاههای دولتی ایران [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 81-111]
دانشگاه امام صادق علیهالسلامترسیم فرآیند نوآوری در مراکز تحقیقاتی علوم انسانی؛ مطالعه موردی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 135-160]
دوران پهلویسیاستگذاری آموزشی و آموزش عالی در بستر سیاستهای عمومی: از دوره قاجار تا پایان دوره پهلوی [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 113-157]
ر
راهیان نورمعانی بینالاذهانی اجتماع محلی در مواجهه با گردشگران جنگ؛ مطالعه موردی مقصدهای راهیان نور در خوزستان [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 81-110]
رتبهبندیطراحی مدل رتبهبندی گروههای آموزشی و تعیین ضریب اهمیت عاملهای مدل رتبهبندی به روش AHP؛ مورد مطالعه: دانشگاههای دولتی ایران [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 81-111]
رسانه ملینقد پیامهای بازرگانی رسانه ملی از منظر بازاریابی اسلامی [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 161-190]
رواییهنجاریابی پرسشنامه عملکرد خانواده بلوم در میان زنان و مردان متأهل اصفهان [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 155-182]
روش تحلیل سلسه مراتبیطراحی مدل رتبهبندی گروههای آموزشی و تعیین ضریب اهمیت عاملهای مدل رتبهبندی به روش AHP؛ مورد مطالعه: دانشگاههای دولتی ایران [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 81-111]
رویکرد انتقادیفرهنگ مبدأ در برابر فرهنگ مقصد: سنجش نگرش معلمان زبان انگلیسی به محتوای فرهنگی کتابهای نونگاشت در برنامه جدید آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 7-32]
رویکرد شبکهایرویکرد فازی و شبکهای به سرقت ادبی [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 111-133]
رویکرد فازیرویکرد فازی و شبکهای به سرقت ادبی [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 111-133]
ز
زبان انگلیسیفرهنگ مبدأ در برابر فرهنگ مقصد: سنجش نگرش معلمان زبان انگلیسی به محتوای فرهنگی کتابهای نونگاشت در برنامه جدید آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 7-32]
س
ساختارعوامل فرهنگی و رابطه آن با الگوهای توسعه اقتصادی [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 93-111]
ساختار دین داریمطالعه تجربی ارتباطات بین معرفهای دینداری؛ با استفاده از سه روش تحلیل عاملی تأییدی، تحلیل عاملی اکتشافی و یک روش شبکهمبنا [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 57-91]
ساختار شهرتحلیل تأثیرات اقتصاد لیبرال سرمایهداری بر افول سبک زندگی اسلامی در معماری و شهرسازی معاصر ایران [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 73-101]
سبک زندگی اسلامیتحلیل تأثیرات اقتصاد لیبرال سرمایهداری بر افول سبک زندگی اسلامی در معماری و شهرسازی معاصر ایران [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 73-101]
سرقت ادبیرویکرد فازی و شبکهای به سرقت ادبی [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 111-133]
سرمایه دانشگاهیتحلیلی بر عوامل مؤثر بر جامعهپذیری دانشگاهی دانشجویان؛ مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای تهران، تربیت مدرس، شهید بهشتی، شیراز و فردوسی [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 113-154]
سلطهخوانش بوردیویی تجربهزیسته نابرابری در میدان دانشگاه با تأکید بر خشونت نمادین؛ مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 7-42]
سنجش دین داریمطالعه تجربی ارتباطات بین معرفهای دینداری؛ با استفاده از سه روش تحلیل عاملی تأییدی، تحلیل عاملی اکتشافی و یک روش شبکهمبنا [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 57-91]
سیاستگذاری آموزش عالیسیاستگذاری آموزشی و آموزش عالی در بستر سیاستهای عمومی: از دوره قاجار تا پایان دوره پهلوی [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 113-157]
سیاستگذاری آموزشیسیاستگذاری آموزشی و آموزش عالی در بستر سیاستهای عمومی: از دوره قاجار تا پایان دوره پهلوی [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 113-157]
سیاستگذاری عمومیسیاستگذاری آموزشی و آموزش عالی در بستر سیاستهای عمومی: از دوره قاجار تا پایان دوره پهلوی [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 113-157]
سیستمطراحی مدل رتبهبندی گروههای آموزشی و تعیین ضریب اهمیت عاملهای مدل رتبهبندی به روش AHP؛ مورد مطالعه: دانشگاههای دولتی ایران [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 81-111]
شهید مطهری(ره)طراحی الگوی طبقهبندی گرایشهای انسان در مدیریت انگیزش از منظر شهید مطهری(ره) [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 33-56]
ع
عادتوارهتبیین جامعهشناختی رابطه عادتواره و خرید کالاهای ورزشی خارجی ؛ مورد مطالعه: مصرفکنندگان کالاهای ورزشی خارجی شهر سنندج [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 123-142]
عقلانیتتکنولوژی: عقلانیت و نقدپذیری در برابر رویکرد موجهگرایانه [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 43-72]
عقلانیت نقادتکنولوژی: عقلانیت و نقدپذیری در برابر رویکرد موجهگرایانه [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 43-72]
علم و عملبه سوی توسعه غوطهور در اخلاق؛ تغییر مسیر آینده برنامهریزی [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 103-122]
عملکرد خانواده بلومهنجاریابی پرسشنامه عملکرد خانواده بلوم در میان زنان و مردان متأهل اصفهان [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 155-182]
ف
فرآیند نوآوریترسیم فرآیند نوآوری در مراکز تحقیقاتی علوم انسانی؛ مطالعه موردی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 135-160]
فرهنگموانع و چالشهای فرهنگ نقد در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی؛ واکاوی تجارب زیسته دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 43-80]
فرهنگعوامل مؤثر بر رونق اقتصاد فرهنگ در ایران [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 7-42]
فرهنگفرهنگ، نهادهای رسمی و توسعه اقتصادی [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 55-80]
فرهنگ مبدأفرهنگ مبدأ در برابر فرهنگ مقصد: سنجش نگرش معلمان زبان انگلیسی به محتوای فرهنگی کتابهای نونگاشت در برنامه جدید آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 7-32]
فرهنگ مقصدفرهنگ مبدأ در برابر فرهنگ مقصد: سنجش نگرش معلمان زبان انگلیسی به محتوای فرهنگی کتابهای نونگاشت در برنامه جدید آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 7-32]
فرهنگ نقدموانع و چالشهای فرهنگ نقد در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی؛ واکاوی تجارب زیسته دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 43-80]
فلسفه تکنولوژیتکنولوژی: عقلانیت و نقدپذیری در برابر رویکرد موجهگرایانه [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 43-72]
ق
قانونفرهنگ، نهادهای رسمی و توسعه اقتصادی [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 55-80]
قانونپذیریفرهنگ، نهادهای رسمی و توسعه اقتصادی [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 55-80]
ک
کالاهای ورزشی خارجیتبیین جامعهشناختی رابطه عادتواره و خرید کالاهای ورزشی خارجی ؛ مورد مطالعه: مصرفکنندگان کالاهای ورزشی خارجی شهر سنندج [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 123-142]
کالا و خدمت فرهنگیعوامل مؤثر بر رونق اقتصاد فرهنگ در ایران [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 7-42]
کتاب درسیفرهنگ مبدأ در برابر فرهنگ مقصد: سنجش نگرش معلمان زبان انگلیسی به محتوای فرهنگی کتابهای نونگاشت در برنامه جدید آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 7-32]
کنشگربه سوی توسعه غوطهور در اخلاق؛ تغییر مسیر آینده برنامهریزی [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 103-122]
کودکآسیبشناسی فرایند تولید و توزیع محصولات قرآنی کودک در بازار [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 215-243]
گ
گرایشهای انسانطراحی الگوی طبقهبندی گرایشهای انسان در مدیریت انگیزش از منظر شهید مطهری(ره) [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 33-56]
گردشگری جنگمعانی بینالاذهانی اجتماع محلی در مواجهه با گردشگران جنگ؛ مطالعه موردی مقصدهای راهیان نور در خوزستان [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 81-110]
گروه آموزشیطراحی مدل رتبهبندی گروههای آموزشی و تعیین ضریب اهمیت عاملهای مدل رتبهبندی به روش AHP؛ مورد مطالعه: دانشگاههای دولتی ایران [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 81-111]
ل
لیبرال سرمایهداریتحلیل تأثیرات اقتصاد لیبرال سرمایهداری بر افول سبک زندگی اسلامی در معماری و شهرسازی معاصر ایران [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 73-101]
م
مادران ایرانیباورهای والدگری در نمونهای از مادران ایرانی؛ یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 159-182]
محصول قرآنیآسیبشناسی فرایند تولید و توزیع محصولات قرآنی کودک در بازار [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 215-243]
محلهبستر فرهنگی و تفاوتهای محلهایِ باروری در کلانشهر تهران [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 143-159]
مدیریت انگیزش اسلامطراحی الگوی طبقهبندی گرایشهای انسان در مدیریت انگیزش از منظر شهید مطهری(ره) [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 33-56]
مراکز تحقیقاتی علوم انسانیترسیم فرآیند نوآوری در مراکز تحقیقاتی علوم انسانی؛ مطالعه موردی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 135-160]
مرکز رشدترسیم فرآیند نوآوری در مراکز تحقیقاتی علوم انسانی؛ مطالعه موردی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 135-160]
مسکنتحلیل تأثیرات اقتصاد لیبرال سرمایهداری بر افول سبک زندگی اسلامی در معماری و شهرسازی معاصر ایران [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 73-101]
مطالعه تطبیقیعوامل فرهنگی و رابطه آن با الگوهای توسعه اقتصادی [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 93-111]
معماری و شهرسازی معاصر ایرانتحلیل تأثیرات اقتصاد لیبرال سرمایهداری بر افول سبک زندگی اسلامی در معماری و شهرسازی معاصر ایران [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 73-101]
معنویتپدیدارنگاری مفهوم و تجربه معنویت ؛ مورد مطالعه: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه کردستان [دوره 14، شماره 56، 1400، صفحه 183-213]
معیارهاتکنولوژی: عقلانیت و نقدپذیری در برابر رویکرد موجهگرایانه [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 43-72]
موجهگراییتکنولوژی: عقلانیت و نقدپذیری در برابر رویکرد موجهگرایانه [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 43-72]
میانجیگریبه سوی توسعه غوطهور در اخلاق؛ تغییر مسیر آینده برنامهریزی [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 103-122]
میدان دانشگاهخوانش بوردیویی تجربهزیسته نابرابری در میدان دانشگاه با تأکید بر خشونت نمادین؛ مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 7-42]
ن
نابرابری فضاییبستر فرهنگی و تفاوتهای محلهایِ باروری در کلانشهر تهران [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 143-159]
نقدموانع و چالشهای فرهنگ نقد در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی؛ واکاوی تجارب زیسته دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 43-80]
نگرش معلمفرهنگ مبدأ در برابر فرهنگ مقصد: سنجش نگرش معلمان زبان انگلیسی به محتوای فرهنگی کتابهای نونگاشت در برنامه جدید آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 7-32]
نهادهای رسمیفرهنگ، نهادهای رسمی و توسعه اقتصادی [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 55-80]
نهادهای غیررسمیفرهنگ، نهادهای رسمی و توسعه اقتصادی [دوره 14، شماره 55، 1400، صفحه 55-80]
و
وضعیت اقتصادی ـ اجتماعیبستر فرهنگی و تفاوتهای محلهایِ باروری در کلانشهر تهران [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 143-159]
ه
هنجارهای فرهنگیبستر فرهنگی و تفاوتهای محلهایِ باروری در کلانشهر تهران [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 143-159]
هنجاریابیهنجاریابی پرسشنامه عملکرد خانواده بلوم در میان زنان و مردان متأهل اصفهان [دوره 14، شماره 53، 1400، صفحه 155-182]
هنربه سوی توسعه غوطهور در اخلاق؛ تغییر مسیر آینده برنامهریزی [دوره 14، شماره 54، 1400، صفحه 103-122]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد